Bijna zover - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ellen Nijhof - WaarBenJij.nu Bijna zover - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ellen Nijhof - WaarBenJij.nu

Bijna zover

Door: ellennijhof

Blijf op de hoogte en volg Ellen

10 Augustus 2010 | Nederland, Arnhem

Goedemorgen!

Bijna gaat mijn reis beginnen. Over een week ben ik nu onderweg naar Schiphol om eerst naar Hongkong te vliegen, van daaruit door naar Sydney :)
Op deze site zal ik berichten schrijven om het thuisfront op de hoogte te houden..
Ik heb er onwijs veel zin, hoewel het nu ook wel spannend wordt..
Ik zal jullie wel missen, maar ook nieuwe ervaringen opdoen en daar heb ik zin in :)

liefs ellen

  • 11 Augustus 2010 - 08:39

    Danielle:

    Spannnend!!!

  • 16 Augustus 2010 - 09:17

    Susan:

    El, een hele goede reis! Geniet ervan.
    En succes met het gedag zeggen, daarna kan het avontuur echt beginnen!
    Tot in down under :)
    Liefs, Susan

  • 17 Augustus 2010 - 12:44

    Denise:

    Ellebel,

    je smste net dat je al in het vliegtuig zat. Je zal nu al wel hoog in de lucht zitten. Wees zuinig op de foto's he ;)

    Geniet meid.

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Actief sinds 17 Juni 2010
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 77037

Voorgaande reizen:

15 Juli 2018 - 15 Juli 2019

Begin van het volgende reisdeel :-)

28 September 2013 - 05 December 2013

Vrijwilligerswerk in Oeganda

17 Augustus 2010 - 13 Augustus 2011

Down Under :)

07 December 2006 - 26 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: