Ben ik weer - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ellen Nijhof - WaarBenJij.nu Ben ik weer - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ellen Nijhof - WaarBenJij.nu

Ben ik weer

Door: ellennijhof

Blijf op de hoogte en volg Ellen

28 Augustus 2010 | Australië, Sydney

Hey allemaal!
Helaas moet ik het bericht nog een keer schrijven.. Ik had het al geschreven, maar helaas is er iets mis gegaan met het opslaan.
Hier gaat het goed. Heb mijn draai hier gevonden.. Erg leuke kamergenoten (2 Engelse, 1 Ierse, 1 Braziliaanse, 1 Italiaan, 1 Portugees en 1 Franse), veel lol.
We zeggen al een week dat we naar de blue Mountains gaan maar elke keer wordt het de dag erna, omdat iedereen een kater heeft of gewoon lui is..
Deze week wel op 1 dag Darling Harbour, de Harbour Bridge en the Operahouse gezien.. Darling Harbour was echt een verademing en erg verassend om de hoek. Was wel erg lekker om daar te zitten en rond te lopen. Vervolgens doorgelopen naar the operahouse en the Harbour Bridge. Heerlijk door de botanical gardens. Ook weer erg lekker. The Harbour Bridge was bijzonder. The operahouse is groot, maar eigenlijk niet erg mooi ofzo.
De dag erna weer een poging gedaan om naar de blue Mountains te gaan. Dit is niet gelukt omdat we daarvoor 2 uur in de trein moeten zitten en voordat we eigenlijk in de trein konden zitten was het 2 uur. En om daar nou tegen 4 uur aan te komen en het dan bijna donker wordt, had het niet heel veel zin. Dus maar naar manly beach gegaan.. Dat was echt super! Super mooi strand en blauw water! Hier hebben we erg gelachen (Mike, Frankie, Rianne en ik)
Gister Renske opgehaald. Heel leuk om haar weer even te zien en te praten over dingen die zij weet.
Lekker in het park gelegen en haar oude huisje bekeken. Dus een flinke wandeling gemaakt. Wel lekker. En toevallig zitten we in hetzelfde hostel en ik heb leuke kamergenoten dus wij vermaken ons hier wel :-)
Verder de rest van de week niet veel gedaan. 4 dagen in de kroeg gezeten nu, dus lijkt redelijk op Arnhem. Veel lol met mijn kamergenoten gehad, en jawel "goon" gedronken..
Op naar week nummer 2 hier in Sydney.

  • 28 Augustus 2010 - 08:53

    Karin:

    Ha El,

    Leuk weer een berichtje en foto's! Ziet er idd super uit! Klinkt ook goed het leven daar...beetje drinken, leuke dingen doen;) Veel plezier met Renske!

    xx

  • 28 Augustus 2010 - 10:56

    Wietske:

    Hey lieverd,

    Je wordt al een echte backpacker zo te horen;) en bent lekker aan het genieten:) Mooie foto's, om jaloers op te worden met het natte weer hier!
    Fijne dagen met Renske!

    Veel liefs, mama

  • 28 Augustus 2010 - 12:16

    Karin:

    Heb de nieuwe fotos ook gezien...de fotos van rens en jou zijn erg leuk!

    xx

  • 29 Augustus 2010 - 10:15

    Loes:

    Hey Schat,

    Nice, nice, nice...

    Leuke foto's.... en zo aan het verhaal te lezen, heb je het er goed naar je zin...

    Doe je goed.... Geniet er maar lekker van..

    Kuzzie

  • 29 Augustus 2010 - 11:38

    Denise:

    Hey meid,

    zo te lezen vermaak je je prima. Geniet er lekker van!

    Kus

  • 29 Augustus 2010 - 12:34

    Klariena:

    Hey meis,

    leuk om je verhalen te lezen, ik ben al lichtelijk jaloers maar 1 troost nog 2 mnd en ik is er ook!!! :) Have fun

    xx

  • 29 Augustus 2010 - 12:52

    Harm:

    ZOZO lekker los....goed te zien kanjer dat je het naar je zin hebt......veel liefs en have fun greet...xx je broertje

  • 30 Augustus 2010 - 07:12

    Suus:

    Hey Ellen,
    Je maakt er zo te horen weer een feestje van! :)
    Suus

  • 30 Augustus 2010 - 08:44

    Susan:

    El!!
    Ziet er goed uit!! En mooie foto´s! Leuk dat je het zo naar je zin hebt,ik ben nu druk met de laatste dingetjes te regelen!
    Ik hoop je sigaretten door alle spanning niet te vergeten, anders neem ik het zeker voor je mee!!
    Tot over 3 weekjes, JEUJ JEUJ!
    Dikke kus

  • 30 Augustus 2010 - 08:59

    Susan:

    Ben ik weer :) Hoe heet het hostel waarin je verblijft? Is het wat? Ik moet ook nog wat hebben voor iig de eerste nachten.
    xxx

  • 01 September 2010 - 08:49

    Ellen Nijhof:

    Hey!
    Ik verblijf in BASE hostel! Is erg gezellig, schoon en niet te massaal en bovenal.. betaalbaar :)

  • 01 September 2010 - 19:19

    Danielle:

    Eeej ellebel!
    alles goed?
    leuke foto's en verhalen!
    ben helemaal jaloers!:)
    Geniet lekker ervan!
    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Actief sinds 17 Juni 2010
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 77042

Voorgaande reizen:

15 Juli 2018 - 15 Juli 2019

Begin van het volgende reisdeel :-)

28 September 2013 - 05 December 2013

Vrijwilligerswerk in Oeganda

17 Augustus 2010 - 13 Augustus 2011

Down Under :)

07 December 2006 - 26 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: